947

Audi A1 quattro - 256 CP pe cea mai puternică versiune A1


Audi a anunţat că va produce o serie limitată a lui A1 quattro, care va dezvolta 256 CP. Modelul va fi construit în 333 de unităţi. 
 
Audi a confirmat oficial intrarea în producţie a lui A1 quattro. Modelul va fi construit într-o serie limitată, de 333 unităţi, toate vopsite în nuanţa Glacier White metallic. Pe lângă o parte frontală agresivă, accente negre şi jante din aliaj speciale, modelul se bucură de un sistem de evacuare dublu, stopuri cu LED-uri şi un spoiler spate proeminent. Pe deasupra, Audi a echipat acest model cu sistemul de tracţiune integrală al lui S3 şi cu motorizarea şi transmisia acestuia. Motorul turbo de 2.0 litri dezvoltă 256 CP şi 350 Nm şi este cuplat unei transmisii manuale cu şase trepte.
 
Graţie acestui transplant, Audi A1 quattro poate să atingă o viteză maximă de 245 km/h şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.7 secunde. Modelul va debuta în cea de-a doua jumătate a anului 2012. Cei de la Audi nu au dezvăluit încă detalii suplimentare, dar ne aşteptăm să aflăm mai multe detalii odată cu Salonul Auto de la Geneva, unde ar putea debuta acest model. Datorită trenului de propulsie deosebit şi al exclusivităţii oferite de producţia în serie limitată, modelul va avea un preţ ce va trece graniţa de 30.000 de euro. Inspiraţia din spatele acestui model provine de la conceptul A1 Clubsport quattro, prezentat la Worthersee 2011.
 
La interior, Audi A1 quattro este decorat în stil premium, având scaune sport îmbrăcate cu piele Nappa, ornamente piano black şi pedale din oţel inoxidabil. Volanul are o formă inspirată din motorsport, iar ceasurile de bord au o configuraţie revizuită. Nuca schimbătorului de viteze este din aluminiu, iar modelul se bucură de un sistem de iluminare ambientală cu LED-uri şi de un sistem audio Bose. În comparaţie cu un A1 standard, modelul rezultat în urma modificărilor este mai lat, cu o supensie revizuită şi cu un ecartament mărit. ESP-ul a fost reprogramat şi poate fi decuplat complet, iar sistemul de tracţiune integrală a îmbunătăţit distribuţia maselor între punţi.
 
timpul
0