2565

"STARNET" Ei ne invata sa zburam !!



Din data de 31.12.2010 adresa mea IP a fost atacata de pe mai multe servere din retele externe (mergea vorba de bot net) sunand la suportul tehnic si lamurindu-le care e situatia detaliat, cunoscand problema in cauza mi-au fost trimiti 2 specialisiti care sa verifice daca e intreg cablul (in aceeasi zi pe 31.12.2010)
Eu insa detaliat am explicat care ar fi anume problema, fiindca rooterul de care ma folosesc e un brand Microtik bine configurat (specialisti AITEC) unde toate chestiile si problemele de acest tip se vad.
Dupa plecarea "specialistilor" cu cablul, care evident nu au rezolvat nimic si au confirmat ca nu e problema in cablu, eu in continuare am ramas fara internet.
Cam spre seara sa gasit o solutie cat se poate de banala si de radicala, mi sa inchis internetul accesul la internetul extern, motivandu-mi ca luni (3.01.2011) va fi cineva din “Administratori” si se va rezolva.
La solicitarile mele de a opri acest atac la nivel gateway, nu sau luat nici un fel de masuri, fiind gasita o solutie si mai aiurea si anume de pe 3.01.2011 de a mi se oferi alta adresa de IP, 178.168.35.60, care nici nu a fost activata pana iarasi nam sunat indignat. (asta cam dupa masa)
Cam pe la orele 1.00 noaptea ip adresa noua a fost atacata, si serviciul internet sistat/blocat din nou. (iarasi am sunat si am primit nu altceva decat compatimiri)
Din data de 31.12.2010 pana pe 13.01.2011 (adica din anu trecut), nu am avut parte nici de internet, nici norocul sa dau de macar o persoana competenta din departamentul support tehnic, pentru care termenii de flood sau ddos sa nu fie = cu probleme cu cablul sau antivirusul, si notiuni de tip gateway, sa nu fie cuvinte in araba, ori care sa imi zica: “va inteleg perfect da nu avem ce face”.
Toate sunetele si convorbirile cu suportul tehnic au fost inregistrate si de companie dar si de mine, astept in cel mai scurt timp sa se ia o oarecare hotarare, si sa fie pedepsiti toti cei care nu si-au indeplinit obligatiunile de serviciu, deoarece compania Starnet a incalcat contractul semnat cu mine, din cauza incompetentei a mai multor asa numiti lucratori care nu si-au indeplinit obligatiunile de serviciu.
In caz ca nu se rezolva problema data in cel mai scurt timp, ma voi adresa cu alte petitii la “Agentia pentru protectia consumatorilor” si “ANRCETI”.

Atacurile de DDOS si Flood, se opresc la nivel de ISP (in cazul ca ISP pretinde sa fie unu serios), care in mod normal trebuie sa fie asigurat tehnic (cisco, freebsd si oameni competenti).

P.s. In data de 13.01.2011 mam prezentat la oficiul starnet Botanica, pentru rezelierea contractului, si mi sa zis ca nu am un an de retea si trebuie sa le dau bani pentru intreruperea contractului (500 lei), pe care tot ei nu lau respectat, mai mult ca atat mi-au dat de inteles ca soldul ramas in cont circa 400 de lei tot nu va fi restituit, si pot doar sa visez la recalculari. La intrebarile mele cu privire la punctele din contract care tot ei le-au incalcat au zis ca nu mai e valabil contractu semnat din 2009 si a suferit modificari, si nu erau obligati sa ma anunte, adica tot eu trebuia sa ma interesez.
Aici ceva mai nou, escrocherie cu prevederi din codul penal. (Pana in ziua de azi nu am fost macar contactat 31.01.2011)

Aceasta petitie a fost trimisa la :

  1. Centrul pentru combaterea crimelor economice si a coruptiei
  2. Agentia nationala pentru Reglementare in Comunicatii Electronice si Tehnologia Informatiei a Republicii Moldova
  3. Procuratura Generala
  4. Centrul pentru protectia consumatorului in Republica Moldova

P.P.s Ma pregatesc de proces de judecata.

0