1104

Afis francez socant

Un ad frantuzesc – unii il numesc socant, eu as zice ca-i doar realist – ce se bucura de un urias succes in ultimul timp este creatia designerului grafic Tanja Kiewitz de 35 de ani, tot ea fiind si modelul afisului. Haideti sa vedem de ce acest ad are atat succes si de ce a atras atat de mult atentia.

(foto: adsoftheworld)

LOOK ME IN THE EYES… / (PRIVESTE-MA IN OCHI)


*
*
*
*
*
I SAID MY EYES… / (AM SPUS IN OCHI)

So that a handicap no longer means that you are handicapped.

Iar ultimul rand spune: Astfel ca un handicap sa nu mai insemne ca esti handicapat.

Tanja Kiewitz s-a nascut cu bratul stang terminandu-se imediat sub cot. A creat acest ad pentru CAP48, o organizatie nonprofit ce se ocupa de dizabilitati in Franta si Belgia.
“Oamenii trebuie sa vada ca sunt mai presus de toate o femeie si pot fi frumoasa si sexy, iar dizabilitatea mea este o chestiune secundara” spune Tanja Kiewitz. “Am vrut ca oamenii sa se confrunte cu ambiguitatea frumusetii si a dizabilitatii.”
 
Sursa: INFORMAL

0