Romanii cred in Mercedes si in Nokia
Conationalii considera ca se pot bizui pe aceste marci, reiese dintr-un studiu realizat de revista „Reader’s Digest”. Romanii au cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in telefoanele Nokia si in computerele Dell, reiese din studiul European Trusted Brands, realizat de revista „Reader’s Digest”. La capitolul carduri de credit, conationalii au ales brandul Visa, iar la cosmetice marca germana Nivea. Detergentul care se bucura de cel mai inalt nivel de apreciere printre romani este Ariel, iar cerealele Nestle conduc si ele la categoria lor. In acelasi timp, belgienii si rusii prefera masinile Toyota, in timp ce austriecii, nemtii, polonezii si elvetienii considera ca marca Volkswagen face toti banii. La capitolul aparate foto, brandul japonez Canon a iesit pe locul intai in topul increderii, in aproape toate statele incluse in studiu. Aceeasi perfo rmanta au mai stabilit-o pe categoriile lor marcile Nokia, la telefoane mobile, si Visa, la carduri bancare. Pe timp de criza, oamenii aleg produse cunoscute La produse cosmetice, Nivea mai este pe primul loc si in Austria, Belgia, Portugalia si Elvetia. Pe de alta parte, germanii, francezii, olandezii si suedezii au cea mai mare incredere in brandul Yves Rocher. „Sincer, oamenii cauta acum produse pe care sa se poata baza si in care sa aiba incredere”, a declarat Jim Stengel, directorul de marketing sef al Procter&Gamble. Aceasta nevoie este cu atat mai mare, in conditiile actuale determinate de criza, cand oamenii sunt reticenti in a cheltui si cumpara cu precadere produse cunoscute. Computerele Dell se bucura de un nivel ridicat de incredere si in Marea Britanie si Elvetia. Restul statelor europene au nominalizat brandul HP ca fiind cel mai apreciat. Pe langa romani, si francezii, cehii, ungurii, olandezii si spaniolii prefera sa-si spele rufele tot cu detergentul Ariel. Brandul Persil se bucura insa si el de mare apreciere in randul austriecilor, al germanilor si al britanicilor. Studiul Reader’s Digest Trusted Brands a fost realizat in 16 state europene, in care se vorbesc 14 limbi diferite, fiind intervievate peste 23.000 de persoane. http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/842438/Romanii-cred-in-Mercedes-si-in-Nokia/