Publicitate on-line
Este un lucru evident ca Moldnetul a evoluat (foarte) mult in ultimii 2-3 ani. Pe langa proiectele mari, universale, apar (si se mentin) site-uri noi, specializate, cu un public individualizat, in domenii care nu as fi crezut (de exemplu, nuntile). Aceste investitii insa trebuiesc recuperate, o modalitate fiind colaborarea cu retelele de publicitate (asta daca nu te cheama simpals si ai o arie mare de proiecte proprii - atunci discuti la direct cu advertiserul).Din fericire, tot mai multe companii se promoveaza in spatiul virtual, dar cine face legatura dintre ele si detinatorii de site-uri? Deocamdata, am gasit o singura companie care intermediaza asemenea afaceri. Unii webmasteri sunt nevoiti sa foloseasca adsensul google-lui si altele asemenea.Intrebarile:— ati intalnit alte companii din acest domeniu?— in calitate de proprietar de site, care este suma dorita pt 1000 vizitatori/vizite?— alte experiente *din viata* din lucrul cu publicitatea on-line... s.a.m.d.