VOX news Iulie 2004
VOX news Iulie 2004Buletin informational pentru utilizatorii retelei VOXTEL GSMZboara, zboara si saluta!Recent, VOXTEL a lansat o larga campanie de imagine cu genericul “Comunica liber”. Despre scopul si continutul campaniei relateaza managerul departamentului Marketing si comunicare VOXTEL, Eugen Boico.Pe parcursul a mai bine de 5 ani de activitate, VOXTEL a avut o multime de campanii publicitare, dar exista printer ele cateva, care au reprezentat adevarate etape in evolutia companiei.Una dintre ele a fost campania “Primul pas”, care a devenit nu numai o carte de vizita VOXTEL, dar si un adevarat eveniment pe piata de telecomunicatii mobile a tarii. Prezenta campanie reprezinta, de asemenea, simbolul unei noi etape in viata companiei VOXTEL si a clientilor sai.După cum se stie, VOXTEL si gama sa de produse au suferit un sir de modificari in 2004.Aceste modificari reprezinta un semn al evolutiei companiei.Astfel, printe noutati am putea aminti oferte speciale de Craciun si de la inceputul primaverii, precum si lansarea pachetului OPTIM, care intr-o perioda scurta de timp, a reusit sa devina un adevarat bestseller atat printer “novicii” telefoniei mobile, cat si printer clientii TEMPO, care au hotarat sa se transfere la abonament.Nu au trecut neremarcate si actiunile distractive VOXTEL – cit face doar doborareaa prin intermediul SMS a celui mai mare Jack Pot din Moldova, in valoare de mai bine de 700 mii lei si participarea a circa 30 000 de clienti ai companiei la jocul SMS Euro 2004.Clientii TEMPO au beneficiat de un sir de oferte comerciale interesante, inclusiv “Ia start in avantaj” si oferta “de banane”, devenita populara printer tineri.O atentie deaosebita merita Programul de premii VOXTEL si TEMPO – cu noul program clientii nostril primesc premii zilnic. Pentru aceasta nu este nevoie decat sa fii client VOXTEL sau sa reincarci la timp contul, daca esti client TEMPO.Toate initiativele enumerate mai sus, precum si actiunile despre care veti afla in cel mai apropiat timp, sunt elaborate anume cu scopul de a largi posibilitatile Dvs., pentru a va oferi o adevarata libertate de alegere sub forma de pachete de servicii pentru diverse categorii de consumatori, precum si un sir de servicii aditionale, scopul carora este de a face viata Dvs. mai usoara si mai interesanta. Anume acest lucru si vrea sa-l simbilizeze noua campanie de imagine “Comunica liber!”In comunicarea companiei sunt reflectate valori simple si actuale, care reprezinta baza activitatii VOXTEL: grija fata de clienti, calitatea inalta a serviciilor, inovatie si crestere dinamica, corespunzatoare necesitatilor clientilor.Campania actuala aminteste clientilor existenti si viitori ai companiei despre principiile care stau la baza relatiilor in interiorul companiei noastre si, ceea ce este deosebit de important, stau la baza relatiilor cu clientii nostri.Prin intermediul campaniei “Comunica liber!” spunem cu incredere, ca pentru clientii nostri anul 2004 va deveni un an de largire a posibilitatilor, iar experinta de utilizare a telefoniei mobile nu se va limita doar la convorbirile cu partenerii si familia, ci va deveni un mod de viata, bazat pe libertatea de alegere, comunicare fara bariere, inovatii utile. Un mod de viata, al carui centru sunteti Dvs., clientul nostru.Multumim ca sunteti cu noi! Pentru ca ati ales sa fiti cu noi, dorim sa confirmam inca o data cat de mult pretuim increderea ce ne-o acordati.Luand in consideratie experinta anului 2003, am creat programul de premii “Multimim ca sunteti cu noi!” intr-o formula noua, mai confortabila pentru D-ra.Noul program ofera abonatilor pachetelor active Voxtel posibilitatea de a transforma in castig fiecare zi petrecuta impreuna cu VOXTEL.Pentru clientii business (key account) programul “Multimim ca sunteti cu noi!” presupune un system permanent de reduceri la factura lunara, in dependenta de marimea contului fiecarei linii luate on parte. Primele reduceri clientii business le vor primi incepand cu luna iulie(1). (1) → Abonatii business vor fi instiintati despre detaliiile programului prin intermediul unei scrisori recomandate. Pentru informatii detaliate referitor la programul – business va rugam sa apelati Serviciul Relatii cu Clientii corporative la numarul scurt 700.Pentru ceilalti abonati ai nostril, programul “Multimim ca sunteti cu noi!” va aparea sub forma unei combinatii de minute gratuite si servicii.Specificam, ca este vorba de un Program care nu te impune sa astepti luna ianuarie 2005, ci unul, care permite folosirea premiilor primite chiar din iulie.Cum sa cistigi premii?Astfel, incepind cu 1 iulie 2004 toti detinatorii pachetelor active, care sunt in reteaua VOXTEL de minim 6 luni din momentul conectarii sau din momentul primului apel in TEMPO (in cazul transferurilor) primesc premii.Programul ofera clientilor doua tipuri de premii, care se completeaza reciproc: premii pentru prezenta in retea si premii in dependenta de consum lunar.Primul premiu, “PREMIU ANIVERSAR pentru aflare in retea”, va fi acordat pentru fiecare 6 luni petrecute in retea.Acest premiu este un cadou oferit de VOXTEL la fiecare jumatate de an incepind cu iulie 2004.Astfel, abonatii fideli isi vor primi premiul de aniversare in iulie curent, in ianuarie 2005, iulie 2005… s.a.m.d.Al doilea premiu se numeste “PREMIU LUNAR pentru consum”, si va fi acordat in functie de cat comunicati in fiecare lua si de disciplina achitarii facturii timp de 20 zile dupa emitere.Cum sunt calculate premiile?La fiecare 6 luni, VXOTEL va evalua valoarea medie a facturilor pentru ultimele 3 luni si va acorda urmatorul numar de puncte in calitate de premii:Consum mediu(2) Premiu aniversarmai putin de 12$15 puncteintre 12$ si 25$15 puncteintre 26$ si 50$30 punctemai mare de 51$45 puncte(2) fara taxePentru premiul lunar calculul este si mai simplu. Toti clientii, valoarea medie a facturii din ultimele 3 luni ale carora este egala sau mai mare de 12 USD vor primi premiul lunar. 4 USD = 1 punctDe retinut ca premiul lunar va fi oferit doar in cazul in care factura emisa a fost achitata timp de maxim 20 de zile.Cum sunt folosite minutele premiu?Iar acum sa trecem la partea cea mai interesanta a programului, si anume care sunt avantajele oferite de fiecare punct castigat la VOXTEL ?Exista o formula unica pentru toti:1 punct = 1 minutMinutele pot fi utilizate pentru convorbiri mobile si nationale chiar din start, din iulie current.Si asa in fiecare luna: primiti un numar de puncte care este automat egal cu acelasi numar de minute de convorbiri gratuite.Clientii care nu vor necesita convorbiri lunare din cadrul minutelor premii, vor acumula puncte nefolosite luna de luna.In momentul cand pe contul clientului sunt inregistrate 100 de puncte exista posibilitatea de a beneficia de reduceri la produsele TEMPO si la urmatoarele servicii VOXTEL: schimbarea numarului, schimbarea planului tarifar, numar “Gold”, numar “Silver”, schimbarea numarului in Link, deconectarea temporara, reconectarea, codul PUK, schimbarea dreptului de proprietate.Iar incepand cu 1 septembrie 2004, avind pe cont 100 de puncte, veti putea folosi punctele premii pentru convorbiri internationale cu apropiatii si cu partenerii de afaceri.In momentul cand pe cont s-au adunat 200 de puncte, la posibilitatea obtinerii de reduceri la unele servicii VOXTEL si produse TEMPO se aliniaza si obtinerea de reduceri la telefoane mobile disponibile in magazinele VOXTEL.Pentru obtinerea de reduceri rata de schimb a punct-dolar este:1 punct = 0.12 USDEx: Daca aveti valabile pe cont 125 de puncte puteti veni la un magazine VOXTEL si obtine o reducere de 15 USD la procurarea unei cartele Tempo Kit sau Tempo Go, conectand astfel la serviciile noastre orice persona, dupa dorinta D-ra.Cine poate participa?Tot ce trebuie sa faceti pentru a primi premii – este sa fiti cu VOXTEL!Cateva detalii:-La program participa toti clientii abonati la unul dintre planurile tarifare: Practic, Optim Star, Mega, Liberty. Pe langa aceasta, abonatii pachetelor administrative VOXTEL 100 si VOXTEL 200 vor avea conditii facilitate de transfer la pachetele active in iulie, ceea ce le va permite sa se foloseasca de toate prioritatile programului de premii;-Premiile vor fi acordate in ziua de facturare, pentru fiecare client in parte;-Punctele-premiu neutilizate sunt transferate din luna in luna;-Punctele –premiu primite in decursul a 6 luni, daca nu sunt utilizate, vor fi valabile 1 an de zile.Astfel, punctele-premiu acordate in perioda iulie 2004 – ianuarie 2005 vor fi valabile pina in luna iulie 2005.- In caz de renuntare la abonament sau transfer la TEMPO toate punctele-premiu valabile pe contul clientului se pierd irevocabil;Modul de utilizare.Un exemplu concret pentru un caz concret:Exemplu 1Un abonat OPTIM din aprilie 2004 consuma, in mediu, 80 de minute lunar, adica cu 30 de minute mai mult decit sunt incluse in pachet. Ziua de facturare este ziua de 10 a fiecarii luni.Valoarea facturii lunare este egala cu 12.60 USD (fara taxe). Abonatul achita factura la timp – in decurs de a 20 de zile.La 10 octombrie, clientul nostru va primi 15 puncte – premiu aniversar, plus 3 puncte – premiu lunar. Total pentru octombrie – 18 puncte, egale cu 18 minute gratuite.Aditional, in fiecare luna, abonatul OPTIM va primi cate 3 puncte (premiu lunar).Dupa irosirea minutelor incluse in pachet, abonatul incepe sa foloseasca minutele premiu primite.Si asa in fiecare luna, minutele accesibile pentru convorbiri nationale sunt completate cu minutele premiului lunar, iar o data in jumatate de an – cu minutele premiului aniversar.Exemplu 2Un abonat STAR din 2003 consuma in mediu 240 minute lunar, avind serviciul CLIP/CLIR. Ziua de facturare de 1 a fiecarii luni.Valoarea facturii lunare este egala cu 27 USDAbonatul achita factura la timp in decurs a 20 de zile.La 1 iulie 2004 acest abonat primeste 30 puncte – premiul de aniversare si plus 7 puncte – premiul lunar.Total pentru iulie – 37 puncte, egale cu 37 minute gratuite.Additional in fiecare luna abonatul STAR va primi cite 7 puncte, egale cu 7 minute sau 0.84 USD – premiul lunar.La 1 ianuarie 2005 acest abonat, care si-a pastrat acelasi consum pe parcursul a 6 luni, va primi repetat 30 puncte – premiul de aniversare si plus 5 puncte – premiul lunar.Ce va obtine abonatul STAR daca nu a consumat nimic din punctele-premiu obtinute luna de luna?La 1 ianuarie 2005 abonatul STAR va avea disponibile pe cont 109 puncte, egale cu 109 minute sau 13.08 USD.Informatii despre premii!Pentru a fi informat despre numarul de puncte-premiu disponibile pe cont veti primi un SMS la fiecare zi de facturare.Aditional, din 16 iulie 2004, va fi lansat serviciul gratuit de informatii – 303. Va trebui doar sa apelati numarul scurt 303 si imediat veti primi un SMS cu soldul contului Dvs pentru punctele-premiu ramase. Ce se intimpla cu minutile programului din 2003?Minutele care au ramas pe contul clientilor din programul de premii anterior, in luna iulie, curent vor fi transferate automat in programul nou “Multumim ca sunteti cu noi”.Fiecare minut va fi egal cu un punct de premiu si, respective, cu 0.12 USD.Minutele transferate din programul 2003 vor fi valabile pina la 31 decembrie 2004, inclusive.Prioritar, vor fi utilizate minutele-premiu transferate si, la epuizarea lor, se va incepe consumul celor primite in cadrul programul nou.Pentru abonatii Mega si Liberty, care au ramase pe cont premii banesti din cadrul programului 2003 este important de retinut ca banii vor fi valabili spre utilizarea pina in luna decembrie 2004, inclusive.VOXTEL – lider si la capitolul acoperire.Iata ca deja de un an incoace piata serviciilor de telefonie mobila se dezvolta in ritmuri rapide. Partea buna este ca aceasta crestere are loc ata in Chisinau, cat si in provincie.De aceea, pe langa lucrul permanent asupra imbunataturii acoperirii in Chisinau, VOXTEL a deschis, in ultimele lui, accesul la serviciile sale locuitorilor din Corjeuti, Carpeneni, Cioara, Capriana, Giurgiulesti, Peresecina, Floreni…, si va deschide in iunie si in august siturile sale in Leova, Cantemir, Bascalia, si isi va extinde acoperirea in Basarabeasca.Astfel, luand in consideratie si noile initiative, incepand cu luna septembrie si pana la sfarsitul anului, VOXTEL va acoperi 84% din populatia Moldovei, respective 72% din teritoriul tarii.Scopul nostrum este ca pana la sfarsitul anului 2005 sa dam posibilitatea de acces la telefonia mobile la 90% din populatie si 80% din teritoriul.Pe langa aceasta, VOXTEL se va conforma intotdeauna politicii sale de respect fata de clienti : cifrele vor fi publicate regulat si vor fi reale.VOXTEL si de acum inainte va evita placerea declaratiilor desarte (noi nicidecum nu vom dubla acoperirea in acest an…) si nu vom publica harta Moldovei, colorata in verde…Tabelul comparativ “outdoor” pentru sfarsitul lunii martie - % de teritoriu(1)VOXTEL 66.31%Moldcell59.64%Diferenta6.67%(1)este utilizat modelul matematic similar de calcul al acoperirii VOXTEL si Moldcell.EURO 2004 cu VOXTELIn perioda 12 iunie – 4 iulie 2004 compania noastra a organizat din nou pentru clientii sai VOXTEL si TEMPO celebrul Concurs SMS “Ei joaca, tu castigi!”, cu ocazia desfasurarii Campionatului European de Forbal – PORTUGALIA 2004.La fel ca si acum 2 ani, participantii la concursul au avut posibilitatea sa transmita SMS cu propriile variante ale scorurilor pentru meciurile de la Euro 2004, iar cei care au ghicit rezultatele partidelor, au fost premiati de catre VOXTEL.Toti cei care au ghicit scorurile finale ale meciurilor au primit minute de convorbiri gratuite. Primii trei castigatori, care au ghicit cele mai multe scoruri s-au ales cu premii speciale de la VOXTEL, constand in telefoane mobile performante cu 6 luni de convorbiri, fara taxa de conectare si abonament lunar.Pe langa aceasta, compania VOXTEL a participat, in calitate de sponsor oficial, la organizarea Oraselului EURO 2004 din Scuarul Operei Nationale din Chisinau.La aceasta sarbatoare a fotbalului, cuvintele de ordine au fost: buna dispozitie, Concursul EURO 2004 si … fotbal din belsug!Astfel, cei mai infocati microbisti, clienti VOXTEL si TEMPO, pe langa placerea spectacolului fotbalistic, s-au ales si cu premii de la compania noastra.Deja dupa meciurile din grupe, la joc au participat 33.481 de clienti care au trimis 64.262 de variante corecte. Pana la faza semifinalelor au fost primite 321.310 de minute premii. Rezultatele finale ale actiunii, precum si lista celor trei “norocosi” in numarul urmator al buletinului VOXNEWS.Ce mai nou la TEMPO? Majoritatea dintre Dvs. aveti prieteni, membri ai familiei, care sunt clienti TEMPO sau care doresc sa se conecteze la unul dintre operatorii de telefonie mobile, dar ar prefera sa inceapa cu o cartela preplatita sin u cu semnarea unui contract. Iata de ce, ata pentru ei, cit si pentru clientii existenti TEMPO, am hotarat sa introducem in revista noastra o noua rubrica – Ce mai nou la TEMPO?Programul de premii – acum si pentru clientii TEMPO In anul 2003 multi dintre clientii nostril au fost placut surprinsi cand VOXTEL, pentru prima data pe piata moldovneasca, a venit cu initiative “Programul de premii”.In acelasi timp a fost expusa o sugestie: “S-ar putea, ca si clientii TEMPO sa fie vizitati de un astfel de program?”.Noi am considerat aceasta remarca intemeiata, …si am rezolvat problema. Programul anului 2004 “Multumim ca sunteti cu noi!” pentru clientii TEMPO este orientat spre consumatorii, contul carora se afla in permanenta in statut active.Programul prevede acordarea de premii, in valoarea de 10 minute de convorbiri mobil-mobil in reteaua VOXTEL, clientilor contul carora a fost active in decursul ultimelor 6 luni.Bonusuri pentru clientii TEMPOIn mai, compania VOXTEL a lansat pentru cei mai active clienti TEMPO Sistemul de Bonusuri, bazat pe frecventa reincarcarii cartelelor TEMPO, confirmand astfel pozitia sa de lider pe piata serviciilor de telefonie mobile si fidelitatea fata de clientii sai.Incepand cu 10 mai 2004, clientii TEMPO care isi reincarca cartela in decurs de o luna sau mai putin dupa reincarcare, primesc 10 minute mobile de convorbiri gratuite. Iar clientii care isi reincarca cartelele in intervalul dintre prima si a doua luna dupa ultima reincarcare, primesc 5 minute de convorbiri gratuite mobil-mobil in reteaua VOXTEL.Clientul este instiintat despre primirea minutelor gratuite in calitate de bonus prin intermediul unui SMS de felicitare trimis la telefonul sau TEMPO.Acum, pentru clientul TEMPO reincarcarea contului va fi un prelej pentru noi surprise.TEMPO – informatii generale Va reamintim, ca TEMPO va ofera:-cel mai indelungat termen de valabilitate a cartelei (9 luni);-cel mai mic prêt per minut de convorbiri in retea intre cartelele preplatite;-evolutia preturilor in lei: -11% in decursul anului;-pozitia de lider in acoperirea teritoriala.