Range Rover Evoque Convertible: un cabriolet cum nu s-a mai văzut (Foto)
Range Rover Evoque Convertible este primul cabriolet din segmentul SUV-urilor compacte de lux și, totodată, primul cabriolet al brandului Range Rover.Acesta are o configurație de 2+2 locuri și va fi disponibil din primăvara anului viitor în două variante de echipare – SE Dynamic și HSE Dynamic, scrie auto-bild.ro.
Range Rover Evoque Convertible dispune de un acoperiș retractabil cu pliere în Z, despre care Range Rover spune că este cel mai mare și mai lat top din pânză de pe un model de serie. Acesta poate fi pliat complet automat în 18 secunde și ridicat în 21 de secunde, chiar și din mers, la viteze de până la 48 km/h.
Izolația termică și acustică a acoperișului este în măsură să asigure același nivel de confort ca și în cazul modelului Evoque cu cinci portiere. Plierea acoperișului nu afectează spațiul din portbagaj, acesta fiind de 251 de litri, o valoare foarte bună pentru un cabriolet. Sistemul de protecție la răsturnare include roll-bar-uri amplasate în partea din spate a caroseriei, care se declanșează automat în 90 de milisecunde în caz de răsturnare.
Odată cu lansarea lui Range Rover Evoque Convertible, noul sistem de infotainment InControl Touch Pro devine disponibil și pentru modelele Land Rover. Acesta este acompaniat de ecranul tactil generos, cu diagonala de 10,2 inchi și rezoluția de 1280×542 și oferă funcții avansate de conectivitate cu telefonul mobil, navigație „din ușă în ușă”, conectivitate 3G și sistem de sunet HiFi.
Gama de motorizări include unități pe benzină Si4 și noile diesel din familia Ingenium. La vârful gamei se poziționează unitatea turbo pe benzină Si4 de 240 CP, care îi permite lui Range Rover Evoque Convertible să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7,8 secunde, cu o viteză maximă de 209 km/h. Indiferent de motorizare, Range Rover Evoque Convertible este echipat standard cu transimisia automată ZF cu nouă rapoarte și cu sistemul de tracțiune integrală Efficient Driveline.
Opțional, se poate comanda sistemul de tracțiune integrală Active Driveline, care permite decuplarea punții spate la viteze de peste 35 km/h, pentru eficiență sporită. În plus, Active Driveline dispune de două cuplaje controlate electronic de fiecare parte a diferențialului spate, care asigură direcționarea cuplului către roata cu tracțiune maximă.
unimedia.info