Exemple pentru Chirtoacă! Aceste zebre ar putea convinge șoferii din Chișinău să reducă viteza
Primul de Chișinău, Dorin Chirtoacă, se arată îngrijorat de faptul că în capitală au loc tot mai mult accidente pe trecerile de pietoni. Acesta spune că au fost încercate mai multe modalități care ar face șoferii să reducă viteza în apropierea trecerilor de pietoni, dar nu au funcționat.
În acest sens el propune instalarea obstacolelor înaintea trecerilor de pietoni.
Cu toate acestea, în mai multe state ale lumii, s-au depistat metode mai ieftine de a convinge șoferii să reducă viteza. Este vorba despre trecerile pictate 3D. Acestea, din depărtare, par niște obstacole, iar șoferii intuitiv reduc viteza. Eficacitatea acestora deja a fost dovedită.
И не надо изобретать велосипед.
sa reduca viteza sau sa cedeze trecerea pietonilor?
Titluri absurde si fara de sens, ca de obicei. Sau tot Chirtoaca e de vina?
Amin.
Da, sunt soferi pentru care conducerea unei carute nu se poate de incredintat si in ultimul timp ma conving mai mult in acest lucru... Dar mai este si problema marcajelor de pe strazi ,facute de mintuiala si cu materiale necalitative. Cum soferii gasesc acele marcaje , d-le Chirtoaca - cu lupa???
Aratati aceste proiecte celor de la simpals
disnailand pe drumuri,era buna aceia de la ridcani
buna treaba ...cit mai vezibil sa fie
La noi doar semafoare care la viteza de peste 50 km la ora sa se faca rosu ...
o buna ideie ar fi pentru pietoni sa holbeze okii cind trec drumul chiar pe drumul prioritar al pietonilor
dar daca nu holbeaza, noi soferii o sa facem 7 ani de inchisoare ca masina nu poate fi oprita cind doresc pietonii sa treca cu ochii inchisi
Sunt lacatuş , o multime de masini se adresează în fiecare zi cu defecte la sistemul de frînare (sa rupt un furtun, a cedat un pisto) toţi clienţi vin stresati cu diferite povestiri ca a dorit sa frineze apasa frîna dar frîna nui îndeajuns şi areuşit sa opreasca mijlocul de transport ca prin minune, dar pietonul nici nu se uita el este pe zebră. Văzind aceste cazuri nu conteza unde ma aflu în faţa unei zebre sau trec drumul nereg. ma uit şi cedez drumul şi la vitezomani şi la multe alte mijloace de transport aştept 10..30sec sau şi un minut caci tot este mai bine pe partea cealata a drumului de cit în spital sau Doina. Fiţi atenţi pietoni caci voi in primul rînd sunteţi farş nu şoserul care vai ce capul lui cu o maşină veche sau un "porsche cayenne" fara numere, nu uitaţi trăiţi în Moldova ţara în care lucrurile se fac contra omului.
dapuı lasa desene shı nu numaı pe strada.da shı ın casele prımarılor
по нашей грязи - это не катит. у нас уже простых белых линий не видно.
самое верное решение- ОСВЕЩЕНИЕ над всеми переходами.
kirtoaka e de jina
Este o mare prostie sa fie asa zebre. Da e frumos sa te uiti dintro parte. Cind i sau aratat aceste zebre lui Art Lebedev el o spus doar atita: "Возможно это круто, но сбив человека на такой зебре адвокат докажет что пешеходный переход не соответствует стандартам и по закону он не будет наказан".
De aceea pietonii trebuie sa se uite prin parti si inainte de a traversa strada. Trebuie sa astepte pina masina incepe a frina, dar sa nu mearga inainte ca boul crezind, ca daca este zebra, pai toti trebuei care au masina sa se inchine pietonului. Fiecare om greseste si in primul rind tu esti cel care trebuie sa ai grija de viata ta.
A 8a zebra e pentru cei ce nu vor sa cedeze la pietoni
trebuie iluminare noaptea vine o masia la intampinare pietonul nu se vede si marcaje standarte nu cai verzi
лежачие полицейские,мне кажется самый подходящий вариант
Responsabilitatea la trafic revine nu doar soferului, dar si pietonilor, caror adesea li se pare ca masina se opreste in loc.
А разве педеристическая зебра замедляет скорость водителей?
Или это спецом для киртоса выбрали???
curcubeul jos palaria
А в Испаний и в Португалий пешеходки делают из белого и черного гранита! НАВЕЧНО!!!! И видно с долека!!!!!!!! Не изабритаите то что в Европе норма!
sunt si la moskova zebre sanatoase
dasi pietonii ar trebui sa treaca mai repede pe zebra sa nu mearga de parca il trage cineva de git
Aici mai mult kestia este de luminositate !! nu de zebre
aici nu e vina pietonilor, dar vina soferilor ca nu pot sa ofere ca sa treaca un om strada. TOTI SE GRABESC, DAR NIMENI NU STIE UNDE??? Sunt sofer de aproximativ de 10 ani cel mai mult am condus prin europa. mam invatat ca ei ., sa cedez trecerea , dar la noi in Moldova cind cedez trecerea aproximativ fiecare pieton imi raspunde prin semne ,, multumesc,, Dar se intimpla uneori ca alti soferi din urma claxoneaza din tot sufletul..... Asa ca nu e vina lu Chirtoaca (nu ca sunt de partea lui) sau a lui altor persoane. Pur si simplu in primul rind trebuie stima. soferi fata de soferi si fata de PIETONI
cu acestea fiecare sofer stopiaza de nevoie si dureaza pina la 5 ani
acela de la riscani era asa facut de mine piersonal din banii mei si lau stricat
Ну май штие сэрманул де Примар че сэ вэ пунэ ши че сэ факэ нумай сэ фие де фолос ын ораш ачеста Яр идиоцилор тот ну ле конвине ей кред кэ вор май фаче чинева ын цара аста атыта ка Киртоакэ кредецимэ оамень бунь кэ еу ыс ын вырстэ ши ам вэзут ла вяца мя мулте промисиунь дар де фиекаре датэ тоць каре веняу фэчау тот май рэу ши мцй рэу .
vad ca so ibanit cu capul cu tatu eu inteleg aici ca vrea sa mai fure o droae de bani de pe huineaua asta diam de pe stilpi o furat acuma tre ceva nou
Pentru debilii din moldova picteaza macar in 8.5D fara folos.
Domnul Chirtoaca va rog faceti trecerile mai repede eu cu masina mii chiar greu sa circul ca la noi in Capitala foarte rele sunt desenate trecerile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
КИРТОС ---- *УЕСОС !
лучше в таких местах с большим потоком пассажиров постройте НАДземные переходы... и шоферам, и пешеходам лучше будет... и цена вопроса в металлоконструкциях не очень большая...
Nu-i corect, ca obstacolul pentru masini se face egzact pe locul trecerii pietonale. El trebue sa fie la 5=10m intr-o parte si alta, ca soferii, nu numai sa vada dar sa si simta treceria/