947

Produse alimentare de brand: Cum arată laptele de la APPLE, ciocolata VERSACE și salamul LOUIS VOUITTON?

Sunt mulți dintre cei care aleg un produs nu după calitate, ci după renume. Pentru a convinge consumatorul că nu ambalajul contează, dar conținutul, designerului israelian Peddy Mergui a creat alimente imaginare care au scopul de a schimba convingerea cumpărătorului.

lapte apple, salamul lous vouitton

Lapte de la Apple, ciocolată Versace, biscuiți Dolce&Gabbana, făină de la Prada, ulei de la Benetton – acestea sunt produsele alimentare imaginare create de către designer.

Aceste produse au fost expuse la Museum of Craft and Design din San Francisco, în cadrul seriei „Wheat Is Wheat Is Wheat” („Ce este este grâu, grâu este!”).

Expoziția vine să provoace cumpărătorul și să-l facă să reflecteze mult mai mult atunci când alege un produs. De asemenea, autorul vrea să pună în evidență care este limita etică a unui designer, pentru a face ca un produs să se vândă mai bine. Deseori anume ambalajul sau brandul îl face pe cumpărător să cumpere un produsul și nu calitatea și conținutul în sine. 

lapte apple, salamul lous vouitton

brand, lapte apple

produse alimentare, brand

lapte apple, salamul lous vouitton

brand, salamul lous vouitton

brand, produse alimentare

ciocolata versace, produse alimentare

sursa

0