1637

O tara de rahat unde Protectia consumatorului apara vinzatorul si induce in eroare cumparatorul

Buna ziua. Scriu pentru prima data la d-stra pentru ca nu mai gasim iesire din situatie. Acu, cu aproximatie 3 saptamini, am procurat o pereche de pantofi de la NL Collection de pe strada Stefan cel Mare, 126. La reducere intr-o suma de 990 lei. Am ajuns acasa, si din neatentie i-am patat putin cu ciocolata. M-am dus in baia, i-am udat cu apa si surpriza, am observat o portiune care nu se umezea si erau vopsiti cu oja. Apoi alta surpriza a fost ca pe locul unde au fost umeziti ramineau pete. M-am apropiat a doua zi iar vinzatoarele, earu trei la numar care au sarit cu gura pe mine ca cica: nu ti i-au bagat nimeni pe git, si vrei ca de banii astia sa-ti iei ceva calitativ? Intr-un final au recunoscut ca erau cu defect dar e vina mea ca n-am observat asa ca mai bine as face sa tac. I-au luat si cica i-au dat la expertiza. M-au pus sa scriu plingere si mi-au cerut cecul, care e la ei ca si talon de garantie.  Dupa o confruntare de 15 min, cecul a ramas la mine lor le-am lasat copia. Intre timp i-am sunat pe cei de la protectia consumatorului si ei mi-au zis ca dreptatea e de partea mea dar trebuie sa astept 14 zile, apoi sa incep procedura la ei. Dupa 7 zile, mau sunat de la magazin pentru ami spune sa vin sa aprob expertiza. La locul de fata s-a apropiat o doamna, care s-a numit expert de stat ( acuma imi dau seama ca era de la protectia consumatorului) si mi-a zis ca trebuie sa sa-mi dau acordul la expertiza pentru a obtine ceva. Cind am vazut pantofii am ramas socata, ei au incercat sa scoata singuri petele si le-au marit numai. Doamna expert mi-a zis sa le dau permisiunea numai ca va trebui sa scriu ca starea pantafilor difera de cea pe care le-am lasat-o anterior. Ei bine, am facut-o si pe asta. Dupa 2 saptamini adica simbata m-am apropiat sa i-au rezultatul si surpriza, rezultatul expertizei a aratat ca pantofii au fost purtati, e o aberatie, si au fost curatiti de murdarie simpla, alta aberatie. Furioasa, nu le-am zis nimic, am lasat acolo tot si am iesit din magazin. Azi, marti , am sunat la protectia consumatorului sa ma indrume ce sa fac mai departe iar ei mi-au raspuns ca nimic, a da, poti veni sa scrii o cerere dar nimic nu vei reusi. In momentul in care le-am zis ca cazul meu e destul de cunoscut la voi si din cauza asta sunteti instructati sa nu ma ajutati, mi-au raspuns ca poti veni totusi sa scrii o cerere iar daca expertiza nu-mi convine cauta-ti alt expert. Cam in aerul asta. M-am apropiat pe la 12:00 sa i-au pantofii si rezultatul expertizei iar acolo cu alta surpriza m-au asteptat. Cica i-au trimis prin posta pentru ca asa e dupa lege. In momentul in care le-am zis ca daca i-ati cumparat pe cei de la protectie asta nu inseamna ca n-o sa-mi gasesc dreptatea, la care casiera sau consultantul, nu mai stiu ce functie detine, mi-a zimbit si mi-a spus ca nu ei le-au cumparat ci stapinii, managerii. Cam asta e situatie si nici nu striu ce sa fac mai departe. Ajutati-ma va rog. Va multumesc anticipat.

0