1810

Ungheni, prin gaură de keyword: masoni, țigări și termometru

Ce faci atunci când dorești să găsești ceva pe internet? Nimic mai simplu - deschizi un site de căutare (de fapt puteam din start să spun www.google.com) și scrii ce vrei să găsesești, iar atotștiutorul Google, da-i-ar Dumnezeu sănătate lui Larry Page și Sergey Brin, îți afișează rezultatele căutării.
Ceea ce scrii tu acolo în câmpul special rezervat, înainte să apeși pe Căutare, poartă denumirea de cuvânt-cheie (keyword) - cuvânt folosit în cadrul unui motor de căutare pentru a obține rezultate ce au relevanță pentru căutarea făcută.

Cum ne interesează mult câți ne vizitați site-ul, cât stați pe site, care-i natura comportamentului etc., stăm cu ochii pe Google Analytics - soluţia Google de analiză web profesională care oferă informaţii valoroase cu privire la traficul de pe site şi la eficienţa acţiunilor de marketing. Unul din parametrii de analiză sunt cuvintele-cheie, care v-au adus la noi pe site.

Ne-am gândit că nu face să fim egoiști și să ținem doar pentru noi cuvintele-cheie care ne-au făcut să zâmbim și care pe unii dintre voi i-au adus pe site-ul nostru, astfel, am hotărât ca în fiecare luni să prezentăm un Top 3 a celor mai amuzante cuvinte-cheie, inițiind rubrica săptămânală „Ungheni, prin gaură de key-word”.

Iată top-ul primelor 3 cuvintelor-cheie amuzante de săptămâna trecută, în urma cărora unele persoane au ajuns pe www.ungheni.tv:
Continuarea articolului: http://go.ungheni.tv/zfsXLw
0