780

Cele mai mari 3 obsesii tech din 2010: iPhone, iPad si Facebook

Potrivit unor statistici realizate de Yahoo, cele mai importante nume din industria tech in 2010 au fost iPhone, iPad si Facebook - cele trei fenomene care au starnit un entuziasm atat de mare si s-au bucurat de o popularitate atat de sporita, incat le-am putea incadra mai degraba in categoria “Mari obsesii tech ale anului 2010”.
Asadar, pe primul loc la aceasta sectiune se situeaza iPhone 4 (evident). Terminalul a ajuns pe piata inconjurat de atat de multe controverse, spionaj industrial si speculatii, incat s-ar fi putut scrie un roman pe aceasta tema. 

Dupa ani intregi de speculatii si zvonuri despre o posibila tableta Apple, Steve Jobs a prezentat lumii “magicul si revolutionarul” iPad in ianuarie. In curand, consumatorii au fost fascinati de noul produs Apple. La o zi de la anuntul lui Jobs, bloggerii prevedeau ca iPad va anula Kindle si alte e-readere. De altfel, in prima zi de la lansare, iPad s-a vandut in peste 300.000 de unitati, pentru ca pana la jumatatea lunii aprilie sa ajunga la peste jumatate de milion, fortand Apple sa amane lansarea internationala, pentru a face fata cererii.

Asa cum s-a scris in nenumarate randuri, Facebook a reusit sa stranga in numai cativa ani peste 500 de milioane de utilizatori. Nu-i de mirare, asadar, ca incadram reteaua sociala tot la capitolul “Obsesii”. 

Totusi, nici acest gigant nu a reusit sa stea departe de probleme, printre care ar trebui enumerate mai ales cele legate de intimitatea online a utilizatorilor si “ideile geniale” ale lui Mark Zuckerberg, care au facut ca informatiile personale, fotografiile si update-urile sa fie publice si disponibile pentru oricine.
unimedia.md
0