chessbot vs OM!
S-a prezis ca de fapt com-ul va juca mai bine decat orice om... Ce credeti? Cum vi se pare situatzia in care cineva folosesteun soft impotriva Dumneavoastra? Cum se pote demonstra ca cineva trisat folosinf soft? Exista situatii in care un chessbot nu va poate invinge? Daca da, atunci ce rating veti???
nu-mi place cand cineva foloseste un soft atunci cand joaca sah pe net...
...uf, nici mie! insa... pot aduce f multe exeple concrete
eu sunt incepatoare, asa ca prefer sa joc sah cu cei cunoscuti, care stiu ca nu folosesc un soft de sah...
si asa mai invat si eu..
pai, pana in rating 1500+ cam toti sunt incepatori. Insa, in rhp am jucat peste 3000 de partide, dintre care, am impresia ca 10% au fost jucate cu soft ( eu am rating acolo -1500 0.
-1500 inseamna: minus 1500
probabil kestiunea asta tzine doar de orgoliu ( sau poate de altceva ), insa mi se pare ciudat sa trisezi atunci cand nu castigi nimic material.
eu dzyk .. ca pentru deskhidere.. 5 mutari, nu poate fi aplicata ipoteza de mai sus.. cu programul sh adversarul..
khiar ashi spune ca ideia poate fi extinsa pyna la primele 10 mutari.. de partida.. cachi sunt standarte, shi analizare f. mult - adica cunoscute.
Salutare
...si vreau sa-ti mai spun ceva Murometzyx, eu am incerct sa joc o data, acu vreo 3 ani, cu unul care avea rating peste 2100, si voiam sa vad daca va rezista peste 30 de mutari imotriva lui ChessMaster... Vreau sa-ti spun c pe la mutarea 15 el a cedat jocul si m-a acuzat de impostura, indicandu-mi Fritzul. Bineanteles mi-am cerut scuze, si i-am si explicat motivele. De altfel acum discutam destul de des prieteneste...:) Comunitatea rhp si administratorii site-ului primesc f multe plangeri de acest fel, si ei verifica jocurile tot cu Fritz.
da