Cere si ti se va da, bate si ti se va deshide
Sunt studenta la ASE, specialitatea Marketing si Logistica. Am de efectuat o teza de licenta:Tema:,Analiza instrumentelor promotionale: Studiu in baza companiei X,, Problema: compania X trebuie sa devina una realaPropunere: Ca sa nu cercetez o companie pur si simplu si sa nu-mi fac cucuie in zadar (sa fiu impusa sa cersesc informatii), poate cineva are nevoie de o astfel de cercetare (GRATI$). Conditii: - Compania sa fie deschisa spre colaborare (deci informatia de care v-oi avea nevoie sa fie disponibila si sa nu fie tinuta sub “tejghea”).- Compania sa utilizeze in practica sa, macar 2 din componentele activitatii promo (publicitate, RP, promovarea vanzarilor, vanzari personale).- Compania sa aiba in organigrama sa, Departamentul Marketing sau macar un specialist un domeniu, cu care asi putea colabora.Avantaje:- Veti primi o analiza a situatiei la zi vis-a-vis de subiectul dat- Voi incerca sa formulez careva recomandari (teoretic si la nivelul unui “viitor specialist”)In speranta unei colaborari, astept sa ma contactati la adresa azalia.1900@gmail.comMerci.