1840

Primul forum on-line multilingv al unui brand romanesc

Primul forum on-line multilingv al unui brand romanesc BitDefender, divizia de securitate a Grupului Softwin, a lansat oficial un forum de discutii prin intermediul caruia utilizatorii produselor sale din toata lumea au posibilitatea sa initieze discutii pe teme de securitate, sa impartaseasca experiente despre utilizarea si configurarea solutiilor de securitate BitDefender si sa formuleze opinii ce vor putea contribui la dezvoltarea produselor viitoare. Forum-ul on line BitDefender este disponibil in 3 sectiuni, deocamdata in limbile engleza, germana si romana, putand fi accesat la adresa http://forum.bitdefender.com.Prin conceptia sa, forum-ul isi propune ca, prin intermediul numeroaselor sectiuni de specialitate si topicuri de discutii, sa creeze o comunitate internationala pentru brandul romanesc cu cea mai mare raspandire in lume (prezent in marile magazine din peste 60 de tari), sa dezvolte si sa pastreze o comunicare interactiva cu publicul tinta, sa centralizeze noi idei sau sugestii trimise de utilizatori. Forum-ul BitDefender se adreseaza clientilor, potentialilor clienti, partenerilor BitDefender, dar va aborda si teme generale legate de domeniul securitatii informatice. Acesta va permite atat comunicarea solutionarii anumitor cerinte punctuale venite din partea clientilor, cat si comunicarea diverselor alerte de securitate si amenintari informatice care circula pe Internet. Mai mult, un utilizator care este pus in fata unei amenintari informatice, securitatea calculatorului sau fiind deja compromisa, va putea identifica rapid solutii de salvare/restaurare a datelor importante, devirusare, protejare etc., acestea fiind fie grupate sub forma unor sectiuni de interes. „Intentionam sa realizam o comunitate online a fanilor BitDefender din intreaga lume, care sa ne ajute sa intelegem mai bine nevoile clientilor in materie de securitate informatica”, a declarat Florin Stiuca, Viral Marketing Manager al BitDefender. „Vom putea descoperi noi cerinte, pe care le vom folosi pe viitor in dezvoltarea de noi produse si servicii. Comunicand direct cu clientii companiei, cu potentialii clienti si cu partenerii, vom castiga informatii in timp real.”, a apreciat el.
0