La aparitia unui pui de om in familie, cum se decide numele, nu am experienta in domeniu, inca, dar tot am preferinte.Si voi le aveti? Cei ce sunt fericitii parinti de pitici, ne spun si noua povestile lor?Fetita: ArianneBaietel: Luca
В Кишиневе вечером 11 апреля при посадке разбился грузовой самолет Ан-32. Восемь человек погибли, сообщает РИА Новости со ссылкой на представителя МВД Молдавии. Самолет суданской авиакомпании, выполнявший чартерный рейс, должен был лететь в Турцию, после чего отправиться в Судан. Однако уже через полчаса после вылета из кишиневского аэропорта у самолета начались неполадки с двигателем, сообщает агентство "Интерфакс". Экипаж попытался развернуть самолет и совершить аварийную посадку. Не долетев до взлетно-посадочной полосы, Ан-32 упал в поле в районе села Бачой. В течение полутора часов пожарные пытались потушить загоревшийся самолет. Все погибшие - члены экипажа самолета - были гражданами Молдавии. Тела двух человек удалось извлечь из самолета и опознать. Молдавские власти начали расследование причин авиакатастрофы.
La 11.04.08 la 19.15 UTC in timpul apropierii vizuale la aterizare noaptea in Aeroportul Chisinau, in conditii meteo normale s-a prabusit avionul Aн-32Б ST-AZL al companiei aeriene „KATA Air Transport Co.Ltd” a Republicii Sudan.
Echipajul companiei aeriene care opera aeronava era constituit din cetateni ai Republicii Moldova si Ucraina.
Se executa un zbor international neregulat in scopul transportarii aeronavei pe ruta Chisinau-Antalia-Hartum dupa efectuarea intretinerii tehnice la SA “Aviatehservice”. Dupa decolare la bordul avionului a iesit din functiune radioemitatorul sistemului de identificare. Deoarece zborul urma sa fie executat prin spatiul aerian al citorva state, iar fara sistemul de identificare zborurile de regula nu sint autorizate, echipajul a luat decizia sa se intoarca in Aeroportul Chisinau.
In timpul apropierii la aterizare a avut loc ciocnirea avionului cu obiectul radiotehnic VOR – DME. Avionul a fost distrus total si a ars. Echipajul din 4 persoane aflate la bord, 2 tehnicieni aeronautici pentru efectuarea intretinerii tehnice a aeronavelor in aeroporturile de aterizare si la executarea zborurilor in Republica Sudan, 2 specialisti aeronautici ai companiei aeriene „Южные авиалинии” (Odesa, Ucraina), care urmau sa activeze in Sudan, si-au pierdut viata.
Investigarea este efectuata de catre comisia Comitetului Interstatal de Aviatie cu participarea specialistilor ai Administratiei de Stat a Aviatiei Civile a Republicii Moldova, Complexului Tehnico-Stiintific Aeronautic „O.K. Антонов ” (Ucraina), I.S. „Ивченко Прогрес с ” (Ucraina), sunt invitati reprezentanti ai Administratiei Aeronautice din Republica Sudan.
La locul accidentului aeronautic au fost depistate, extrase si descifrate, inregistrate in laboratoarele Comitetului Interstatal de Aviatie (Moscova) inregistratoarele de bord. Inregistrarile parametrilor de zbor, convorbirile radio „echipaj-dispecer” sunt descifrate, este efectuata analiza. Inregistrarea convorbirilor radio intre membrii echipajului in zbor nu a fost fixata de magnetofonul de bord. Conditiile meteo nu au creat obstacole pentru zbor. Nu au iesit din functiune sistemele aeronavei, motoarele, conform datelor inregistratorului de bord nu s-a produs incendiu.
В Кишиневе вечером 11 апреля при посадке разбился грузовой самолет Ан-32. Восемь человек погибли, сообщает РИА Новости со ссылкой на представителя МВД Молдавии.
Самолет суданской авиакомпании, выполнявший чартерный рейс, должен был лететь в Турцию, после чего отправиться в Судан. Однако уже через полчаса после вылета из кишиневского аэропорта у самолета начались неполадки с двигателем, сообщает агентство "Интерфакс". Экипаж попытался развернуть самолет и совершить аварийную посадку. Не долетев до взлетно-посадочной полосы, Ан-32 упал в поле в районе села Бачой.
В течение полутора часов пожарные пытались потушить загоревшийся самолет. Все погибшие - члены экипажа самолета - были гражданами Молдавии. Тела двух человек удалось извлечь из самолета и опознать.
Молдавские власти начали расследование причин авиакатастрофы.
http://www.lenta.ru/news/2008/04/12/samolet/
da. merci ..asta am citit si eu ..detalii de la fata locului .. mai stiu.
Este vreo concluzie deja, macar preliminara?
La 11.04.08 la 19.15 UTC in timpul apropierii vizuale la aterizare noaptea in Aeroportul Chisinau, in conditii meteo normale s-a prabusit avionul Aн-32Б ST-AZL al companiei aeriene „KATA Air Transport Co.Ltd” a Republicii Sudan.
Echipajul companiei aeriene care opera aeronava era constituit din cetateni ai Republicii Moldova si Ucraina.
Se executa un zbor international neregulat in scopul transportarii aeronavei pe ruta Chisinau-Antalia-Hartum dupa efectuarea intretinerii tehnice la SA “Aviatehservice”. Dupa decolare la bordul avionului a iesit din functiune radioemitatorul sistemului de identificare. Deoarece zborul urma sa fie executat prin spatiul aerian al citorva state, iar fara sistemul de identificare zborurile de regula nu sint autorizate, echipajul a luat decizia sa se intoarca in Aeroportul Chisinau.
In timpul apropierii la aterizare a avut loc ciocnirea avionului cu obiectul radiotehnic VOR – DME. Avionul a fost distrus total si a ars. Echipajul din 4 persoane aflate la bord, 2 tehnicieni aeronautici pentru efectuarea intretinerii tehnice a aeronavelor in aeroporturile de aterizare si la executarea zborurilor in Republica Sudan, 2 specialisti aeronautici ai companiei aeriene „Южные авиалинии” (Odesa, Ucraina), care urmau sa activeze in Sudan, si-au pierdut viata.
Investigarea este efectuata de catre comisia Comitetului Interstatal de Aviatie cu participarea specialistilor ai Administratiei de Stat a Aviatiei Civile a Republicii Moldova, Complexului Tehnico-Stiintific Aeronautic „O.K. Антонов ” (Ucraina), I.S. „Ивченко Прогрес с ” (Ucraina), sunt invitati reprezentanti ai Administratiei Aeronautice din Republica Sudan.
La locul accidentului aeronautic au fost depistate, extrase si descifrate, inregistrate in laboratoarele Comitetului Interstatal de Aviatie (Moscova) inregistratoarele de bord. Inregistrarile parametrilor de zbor, convorbirile radio „echipaj-dispecer” sunt descifrate, este efectuata analiza. Inregistrarea convorbirilor radio intre membrii echipajului in zbor nu a fost fixata de magnetofonul de bord. Conditiile meteo nu au creat obstacole pentru zbor. Nu au iesit din functiune sistemele aeronavei, motoarele, conform datelor inregistratorului de bord nu s-a produs incendiu.
Comisia isi continua lucrarile.