Oamenii de afaceri critica noul brand al R. Moldova
Organizatia de Promovare a Exportului din Moldova (MEPO) a anuntat, joi, in cadrul unei conferinte internationale, finalizarea proiectului de creare a brandului Republicii Moldova, care va fi prezentat peste hotare cu sloganul “Discover us”.Directorul adjunct al MEPO, Sergiu Ghetiu, a prezentat noul brand al Republicii Moldova, care simbolizeaza ospitalitate, dinamism, natura si natural, independenta si energie. Brandul este insotit de un portofoliu cu fotografii, care prezinta tara noastra si caraterizeaza poporul moldovenesc.Ghetiu a specificat ca a ajuns la etapa de prelucrare strategia de promovare a Republicii Moldova. Potrivit acesteia, accentul va fi pus pe trei directii: dezvoltarea turismului, promovarea exporturilor si atragerea de investitii. La fiecare categorie va fi prezentat un anumit segment de informatii despre Republica Moldova.Sursa citata sustine ca brandul Republicii Moldova va fi prezentat in sapte state - Romania, Italia, Germania, Marea Britanie, Elvetia, Franta si Polonia.In acelasi timp, Presedintele Asociatiei Producatorilor si Exportatorilor de vinuri din Moldova, Gheorghe Cozub, a criticat noul brand, sustinand ca acesta trebuie sa contina informatii simple si usor de memorizat. Sursa citata a mentionat ca, pana in prezent, Moldova a fost cunoscuta in lume prin marca de divin “Barza Alba” si ansamblul de dansuri populare “Joc”, deaceea aceste elemente urmau sa fie prezente, in mod obligatoriu, in noul proiect.Mentionam ca, brandul tarii a fost elaborat in baza unui studiu realizat in mai multe state privind imaginea actuala si status-quo al Moldovei, care au demonstrat ca 90 la suta dintre respondenti nu cunosc nimic despre tara noasta. Proiectul se inscrie in actiunile de promovare a imaginii tarii noastre peste hotare.//REPORTER.MDhttp://www.reporter.md/ro/NewsOfTheDay.asp?NewsType=FullDocument&idDocType=1&idTopic=2&idDocument=193189