834

SunInternet Support :(

De 3 zile aud doar "resetati" modemul de la (aparent) o fetishcana.Prima zi (marti seara 20:15) mi-a spus: "resetati modemul, daca nu ajuta, asteptati 40 de minute, trebuie sa se rezolve"Pe la 22:xx am mai incercat sa sun, dar in zadar. Dadea ocupat tot timpul.Ziua doi (miercuri seara ~18:xx, 21:xx, 22:xx):Raspunsul 1: "restartati modemul"Raspunsul 2: ...- gasiti butonul "support" in Netwok Connections si spune-ti-mi adresa fizica- nu am asa buton in Windows 2000, ce adresa aveti nevoie, MAC la cartela?- nu MAC, adresa fizica.- care consta din 6 numere hexazecimale?!- si numere is cifre!- (ii dictez adresa)- Revin eu (cere numarul de telefon)Raspunsul 3:- Restartati modemul- OK, AM RESTARTAT NU MERGE !!!- La mine nu coincide adresa cu cea notata, ati schimbat cartela?!- NU! Poate aveti nevoie de MAC la modem totusi?!- NUU- Da-ti-mi pe cineva din staff-ul tehnic- La noi staff-ul tehnic lucreaza pina la 5- :(- Maine dimineatsa va va contacta cineva pe mobil. - Ok, pa!Ziua 3 (azi, joi, 11:30 - sun eu!):...- Restartati modemul- Nu pot is la lucru. Dar noi asta am incercat de muuulte ori- Atunci cind veniti acasa restartati modemul, si mai telefonati o data- Dar staff-ul tehnic pleaca la 5!!!!- Ramine sa telefonez la 19:00, si iar sa-mi spuna sa restartez modemul.Sincer, m-am saturat.Oficial:Draga SunComunications, in contract scrie ca va obligati sa remediati orice defectiune tehnica (care nu sunt cauzate de mine) timp de 5 zile.Ziua 3 este pe sfirsite!
0