Optimizează procesul de muncă prin integrarea telefoniei IP cu platforma CRM
Uneori nici nu ne imaginăm cum unele lucruri pot deveni mult mai simple și ușor de utilizat - mai ales comunicarea prin telefon în companie. Scapă de muncă manuală în plus, pentru a ridica eficiența companiilor tale - doar un singur click pentru a trece de la o fereastră la alta sau pentru a face un apel.
Asta nu e tot!
Prin integrarea sistemului voIP Sipuni cu amoCRM, ai acces la o multitudine de funcții, care ar contribui la organizarea și automatizarea sarcinilor de rutină.
- Crearea automată a contactelor și tranzacțiilor, pentru orice apel de intrare/ieșire.
- Sunete doar cu un simplu click pe numărul clientului.
- Înregistrările apelurilor se transmit automat în sistemul CRM și sunt salvate separate pentru fiecare client.
- Informații despre răspunzător, indicand managerul și clienții de care și responsabil.
- Fără apeluri pierdute. Se vor crea sarcini automate pentru manageri, dacă au pierdut apelul clientului sau dacă cel din urmă a telefonat în afara orelor de muncă.
- Pop-up cu numărul sau numele apelantului.
- Redirectionare apeluri. Dacă managerul responsabil de client este ocupat, apelul va fi transmis către toți angajații departamentului, astfel fiind prelucrate toate apelurile.
- Call-tracking Sipuni, pentru a urmări sursa apelurilor.
- Statistici și rapoarte despre apeluri, per manager. Stay la dubi? Timp de 14 zile, compania Sipuni îți permite să testezi sistemul gratuit.
Pentru mai multe detalii contactați-ne la:
Tel. +373 22 000 200
E-mail: info@sipuni.md