Apple lansează propriul său card de credit și un nou serviciu de TV
Apple, a doua cea mai valoroasă companie tehnologică din lume, a lansat luni propriul său cârd de credit - Apple Card, care va fi atât pe iPhone, cât și o versiune fizică, versiune care va fi comercializată în SUA vara aceasta, dar și un nou un serviciu de TV și video streaming, Apple TV+, transmit Reuters și BBC, citate de Agerpres.
Versiunea iPhone include o reducere de 2% la fiecare achiziție, costuri adiționale, taxe anuale sau internaționale. Cardul a fost creat cu ajutorul Goldman Sachs și MasterCard. Versiunea fizică a cardului este făcută din titaniu și nu are înscrise cifre sau spațiu pentru semnătură.
Apple TV+ va transmite show-uri de televiziune și filme - produse atât de Apple, cât și de alți creatori - către cei 1,4 de utilizatori de gadgeturi Apple din întreaga lume.
Lansarea este văzută ca un prim pas în încercarea de a concura liderii segmentului de video streaming, Netflix și Amazon.
Noile servicii au fost prezentate la sediul general de la Cupertino, California, și vin pe fondul încetinirii vânzărilor de telefoane iPhone.
O serie de celebrități de la Hollywood, precum Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Oprah Winfrey, Steven Spielberg, Steve Carell, Jason Momoa, Alfred Woodard, Kumail Nanjiani au participat la prezentarea noului serviciu de televiziune și filme al Apple pentru a-și anunța propriile lor show-uri.
Pentru prima dată, aplicația va fi disponibilă și pe dispozitivele rivale, ajungând la telefoanele și televizoarele inteligente Samsung, LG, Sony și Vizio, precum și la Firestick de la Amazon.
De asemenea, grupul american a prezentat o aplicație de știri, Apple News+, care va include peste 300 de titluri de reviste, inclusiv Marie Claire, Vogue, New Yorker, Esquire, National Geographic, Rolling Stone, publicațiile LA Times și Wall Street Journal. Platforma nu va urmări ceea ce citesc utilizatorii.
Apple News+ va costa 9,99 dolari pe lună și este disponibil imediat în SUA și Canada, ulterior și în Europa.
În plus, Apple a lansat o nouă platformă de jocuri, Apple Arcade, care oferă 100 de jocuri care nu sunt disponibile în altă parte. Platforma va putea fi accesată în 150 de țări din această toamnă, dar nu a fost anunțat prețul abonamentului.