708

A fost lansat brandul de țară pentru atragerea investițiilor

A fost lansat brandul de ţară pentru atragerea investiţiilor. Logo-ul reprezintă o evoluţie firească a brandului turistic naţional „Pomul Vieţii”, elementele căruia fac trimitere la importanţa turismului şi a vinificaţiei, completat cu simbolurile celorlalte cinci domenii strategice ale economiei naţionale: Industrie uşoară, TIC, Automotive şi Electronică, Infrastructură şi Energetică.

Identitatea vizuală va fi însoțită de mesajul Grow in Moldova, în traducere „Crește în Moldova”, un îndemn pentru investitorii străini să-și dezvolte afacerile în țara noastră. Logo-ul va putea fi utilizat, în condițiile legii, de antreprenorii moldoveni care participă la evenimente internaționale, dar și de organizatorii unor evenimente de business private, cu scopul de a spori atractivitatea investițională a Republicii Moldova.

„Ca piaţă de desfacere şi ca piaţă care am putea atrage investiţii străine avem multe avantaje: amplasarea geografică, Acordurile de Liber Schimb. Acordurile existente dau un potenţial enorm, cei care produc şi care exportă în afara ţării noastre au acces la un potenţial enorm de peste un miliard de consumatori. Avem ce promova şi e bine să o facem cu un brand frumos, cu un brand clar care să îl folosim peste tot şi de toţi”, a  declarat ministrul Economiei şi Infrastructurii, Chiril Gaburici.

„Ne dorim să devină un brand, un brand-umbrelă sub care vor fi reunite eforturile noastre comune - ale statului, mediului de afaceri, cetățenilor, diasporei, ale tuturor cetăţenilor pentru a ne promova Moldova, drept o destinaţie atractivă din punct de vedere a investiţiilor”, a menţionat Rodica Verbeniuc, director general, Agenția de Investiții din Republica Moldova.

Potrivit Ministerului Economiei, brandul de țară pentru atragerea investițiilor ar urma să se regăsească nu doar în proiectele guvernamentale. Logo-ul va putea fi utilizat, în condițiile legii, de antreprenorii moldoveni care participă la evenimente internaționale, dar și de organizatorii unor evenimente de business private, cu scopul de a spori atractivitatea investițională a Republicii Moldova.

În perioada 27-29 noiembrie la Chișinău se va desfășura cea de-a V-a ediție a „Moldova Business Week”, care reprezintă unul dintre cele mai importante evenimente pentru promovarea imaginii țării în vederea atragerii investițiilor, intensificarea dialogului dintre sectorul public și privat, sporirea competitivității companiilor autohtone pentru diversificarea și sporirea capacităților de export.

0