1214

Utilizatorii Facebook vor avea posibilitatea să raporteze companiile "neserioase"

Utilizatorii Facebook vor avea posibilitatea să raporteze companiile de care sunt nemulţumiţi în urma achiziţionării unui produs sau serviciu promovat folosind bannere publicitare afişate în paginile reţelei de socializare.

La fel ca în cazul postărilor obişnuite, dacă suficient de mulţi utilizatori trimit raportări privind activitatea unei companii, iar abuzurile reclamele sunt confirmate ca încălcând regulile reţelei de socializare, reclamele respective vor fi blocate de la afişare iar compania care le-a comandat ar putea avea accesul blocat pentru promovare pe Facebook.

Administratorii reţelei de socializare speră ca astfel să reducă numărul experienţelor negative avute de utilizatori.

Procesul de evaluare a clienţilor de publicitate ţine seama de aspecte esenţiale, cum ar fi timpul de livrare şi calitatea produselor, folosirea de reclame înşelătoare promovând produse care nu se ridică la nivelul aşteptărilor, cât şi numărul reclamaţiilor primite din partea cumpărătorilor frustraţi, deranjaţi de calitatea serviciilor în ansamblu.

Atunci când numărul reclamaţiilor este alarmant de mare, Facebook va informa mai întâi companiile vizate, furnizând detalii privind aspectele care atrag nemulţumiri din partea consumatorilor.

Dacă problemele semnalate nu sunt remediate într-un interval de timp rezonabil, Facebook poate trece la sancţionarea companiilor respective, mergând până la interzicerea accesului în platforma de promovare.

Deși ar putea să nu fie eficientă împotriva companiilor înfiinţate special pentru a servi ca paravan în activităţi ilegale, raportarea reclamelor ar putea motiva companiile active pe termen lung în a-şi îmbunătăţi calitatea serviciilor şi renunţa la practicile abuzive.

publika.md

0