3503

Din inimă pentru Patrick! Ajută-l să-și învingă boala

"Mă numesc Patrick, am 11 ani și sunt elev în clasa IV. Eu îmi iubesc mult părinții și sora mai mare. Fac sport și învăț bine la școală, mama se mândrește mult cu mine, cu succesele mele, ea zice că eu sunt lumina vieții ei. Am vise mari pe viitor, vreau să devin arhitect, să proiectez clădiri care vor intra în istorie. De pe data de 4 ianuarie mama plânge mereu. Când o întreb de ce plânge ea se sufocă și mai tare în propriile lacrimi. Plânge și tata și sora. Pe data de 11 ianuarie am ajuns în Turcia, în orașul Istanbul. Credeam că va fi o vacanță. Uraaaa, am zis eu în sinea mea, nu voi merge la ore. Pentru prima dată am zburat cu avionul, am avut emoții de nedescris, mama mi-a zis că acolo unde mergem este mare, însă de la aeroport nu am fost duși spre mare, dar spre un spital. Medici de aici vorbesc într-o limbă necunoscută mie. Când întreb de ce sunt aici și nu mergem spre mare toți tac și doar mama plânge? Pe hol văd multe mămici care plâng, mulți copii care au o privire tristă și mă întreb oare de ce? De ce sunt eu aici? Ce e cu mine? Pe zi mă vizitează de multe ori medicul care mă privește cu jale. Din camera în care stau se vede marea și multe avioane care decolează. Privesc spre depărtare și nu pot să înțeleg de ce sunt eu aici?"