Doi tineri din Republica Moldova au creat o aplicație pentru Facebook
Victor Grosu și Teodor Scorpan sunt doi tineri din Chișinău, de 18 și respectiv 26 de ani, care au creat o aplicație care te ajută să economisești cheltuielile pentru publicitate din Facebook.
„BARO” este platforma care te ajută să administrezi și să optimizezi conținutul publicitar pe rețelele de socializare, astfel economisești de la 20% până la 80% din buget. Cu ajutorul „BARO” poți promova site-urile, aplicațiile mobile, postările, video-urile. Mai mult, BARO îți permite să achiți doar pentru publicitatea care a adus vânzări.
„Totul s-a început când Teo finisase de programat o aplicație mobilă. El dorea s-o promoveze pe rețelele de socializare, dar nu avea mult timp sa-și dedice acestei activități. A găsit un instrument care îi automatiza prmovarea aplicației mobile pe Facebook. A reușit să se folosească doar o lună. Instrumentul a fost procurat de Google și închis. Apoi noi ne-am cunoscut și timp de un an am lucrat intens la dezvoltarea produsulu „BARO”. Acum am finisat în mare pare developmentul și ne focusăm pe vânzări”, a declarat pentru AGORA, Victor Grosu, unul dintre membrii echipei „BARO”.
Aplicația funcționează în felul următor: utilizatorul creează campania publicitară pe „Baro”, iar aplicația o creează pe Facebook, iar în dependență de buget, o optimizează. Optimizarea are loc în baza statisticii extrase din Facebook. Astfel, Baro poate vedea unde trebuie de adăugat mai mulți bani, unde e mai ieftin, unde trebuie de mai scos bani și tot acest proces la mai mulți parametri diferiți.
Costurile cerute pentru utilizarea serviciului sunt de 5% din cât se cheltuie pe advertising pe Facebook, iar tinerii garantează că salvează cât mai mulți bani.
Deși au depus multă muncă și suflet până acum în aplicația „BARO”, tinerii susțin că mai au mult de lucru, iar pe viitor planifică să optimizeze și costurile publicității pe Google și Twitter.
agora.md