Topul celor mai vândute branduri auto în Europa
După primele șase luni ale anului 2015, Nissan este cel mai bine vândut brand auto asiatic pe piața europeană. Nissan devansează mărci ca Toyota sau Hyundai, iar succesul este datorat în special modelelor Qashqai și Juke.
Nissan este cea mai bine vândută marcă asiatică din Europa după primele șase luni ale anului 2015. Nissan reușește astfel să depășească mărci ca Toyota sau Hyundai. Numărul total de unități vândute de Nissan pe piața europeană este de 303.507, conform ACEA. Vânzările record s-au datorat modelului Qashqai, dar și modelului cu propulsie electrică Leaf. Cota de piață deținută de Nissan în Europa este de 4.2%.
Cele mai semnificative creșteri s-au înregistrat pe piețele din Marea Britanie (88.000 unități, +34%), Spania (+18%) și Germania (+11%). Dacă comparăm vânzările Nissan cu cele obținute în prima jumătate a anului trecut în Europa, constatăm o creștere de 21 procente.
Toyota este a doua marcă asiatică din preferințele europene, marca japoneză ajungând la aproape 300.000 unități vândute în primele șase luni ale anului. Podiumul este completat de Hyundai, marca din Coreea de Sud terminând prima jumătate a anului cu 237.200 de unități vândute în Europa.
„Suntem încântați de încrederea acordată de către clienții noștri din Europa și le mulțumim pentru că ne-au propulsat pe primul loc în topul mărcilor asiatice vândute în Europa. Vom continua să producem automobile excelente pentru a oferi mai multă valoare clienților noștri", a spus Guillaume Cartier, Vicepreședinte al Departamentului Marketing și Vânzări Nissan Europe.
Nissan se așteaptă ca cifrele să crească din nou până la finalul anului 2015. Uzina din St. Petersburg, Rusia care produce noul model X-Trail a sărbătorit de curând producția exemplarului cu numărul 200.000.
sursa