2702

Vrea să deschidă McDonald's într-o biserică. “Este timpul să ne rugăm diferit”

Paul Di Lucca, un antreprenor în vârstă de 28 de ani, a lansat pe site-ul de crowdfunding Indiegog o campanie de strângere de fonduri pentru deschiderea unei francize McDonald's într-o biserică. Botezată McMass Project, operațiunea are nevoie de un milion de dolari pentru a fi viabilă, până acum fiind strânși până la 511 de dolari.  

biserica, mcdonalds

Campania are sloganul “Este timpul să ne rugăm diferit” şi hashtagul de social media #Feast4Jesus (“festin în numele lui Iisus”). Paul Di Lucca a gândit şi o linie vestimentară cu şepci de baseball şi tricouri, îmbinând logo-ul aurit al McDonald’s cu cupola unei catedrale, în interiorul căreia a desenat o cruce. Antreprenorul scrie pe site-ul proiectului că numai în SUA 3 milioane de oameni părăsesc Biserica în fiecare an şi că în 2013 au fost închise în jur de 10.000 de biserici de-a lungul ţării.

Potrivit antreprenorului, soluţia este deschiderea unor restaurante McDonald’s în biserici, pentru conservarea enoriaşilor şi atragerea unora noi.

”Aceste restaurante servesc 70 de milioane de oameni în fiecare zi. Bisericile şi McDonald’s-urile ar fi parteneri perfecţi: primele sunt centre comunitare, dar au nevoie să atragă oameni şi să se întreţină financiar, în timp ce fast-food-urile sunt profitabile şi atrag constant un număr mare de oameni, dar au nevoie de spaţii generoase în locuri centrale”, spune Di Lucca.

mcdonalds, deschidere

Iniţial s-a crezut că este vorba de o farsă, însă după ce Di Lucca a fost contactat, iniţiativa lui s-a dovedit însă a fi pe bune. Întrebat dacă McDonald’s va salva creştinismul, antreprenorul a răspuns: “Poate că nu. De fapt, probabil că nu. Însă McMass Project are puterea de a deschide această conversaţie”. Nu toată lumea este însă de acord.   

biserica, mcdonalds

sursa

1