Abonament Moldcell
Sa va spun ce am patit ca sa aveti in vedere daca doriti sa incheiati un contract de abonament cu Moldcell.
Circa un an jumate in urma am mers la moldcell sa inchei un contract de abonament ( doream sa am numarul de mobil sa fie asemanator cu cel de fix + sotia iubeste sa stea la taifas la telefon). Am intrat la ei in oficiu si din momentul in care le-am spus ca vreau sa trec la abonament au fost foarte amabili.
I-am intrebat din start despre numar, mi-au spus ca este disponibil.
I-am intrebat cit timp sunt obligat sa platesc abonamentul, mi-au raspuns 12 luni, dupa care in caz ca inchid contractul numarul mi-l pot pastra, fara careva costuri adaugatoare, precizez ca am intrebat de 2 ori ceea ce priveste inchiderea contractului.
Dupa ce a trecut un an m-am dus sa inchid contractul, le-am spus ca vreau sa pastrez numarul, la care mi sa raspuns ca aceasta ma va costa 240 lei.
-Pentru ce 240 lei daca mi-ati spus ca nu o sa trebuiasca sa achit nimic adaugator.
-Nu-nu, daca doriti sa pastrati numarul trebuie sa achitati 240 lei.
Plus la asta sa stiti ca banii din cont nu se ramburseaza, macar ca aceasta optiune exista pe contractul de reziliere.
Cind m-am dus sa inchid contractul nu mai erau asa de amabili, de parca vorbeai la pereti, de trei ori am fost nevoit sa merg la oficiul lor:
prima data mi-au zis ca e o problema la Chisinau la moldcell si nu pot lucra cu contractele pina nu se rezolva la Chisinau,
a doua oara era o problema cu computerele lor,
abia a treia oara cu chiu cu vai mi l-au inchis.
Nu stiu cum la altii, dar la mine in timpul contractului aveam impresia ca se cheltuie mai mult decit cu un numar obisnuit.
Acum sunt la moldcell, cartela obisnuita, imi pare ca este mult mai comod.