6624

Imagini șocante! Te "impun" să vezi viața cu alți ochi

Agențiile de publicitate din întreaga lume au adoptat în ultimii 10-15 ani, împreună cu diverse organizații activiste, un stil îndrăzneț în crearea reclamelor, pentru a atrage atenția publicului asupra problemelor grave cu care se confruntă omenirea.

violenta, droguri

Acest tip de publicitate șocantă, prin violența înspăimântătoare, prin sexualitatea dusă la extrem a primit și o denumire: publicitate șocantă  - shockadvertising.

Sunt eficiente aceste reclame? Asta rămâne la latitudinea fiecărui individ care are propriile concepții asupra problemelor omenirii și propria sensibilitate vizavi de aceste probleme.

Humans for Animals (Franța, 2005): Cruzimea oamenilor față de animale

fumatul, droguri

Concordia Children's Services (Filipine, 2008): Copiii abandonați din Manila

droguri, problemele omenirii

Dolce&Gabbana (2007): Reclamă criticată, deoarece sugerează violul în grup

publicitate socanta, violenta

Barnardo's, prin agenția Bartle Bogle Hegarty, trage un semnal de alarmă asupra dependenței de droguri (2000)

publicitate socanta, droguri

Organizația pentru drepturile animalelor din Germania, atrag atenția asupra castrării porcilor.

publicitate socanta, problemele omenirii

Cea mai șocantă imadine de la începutul anilor 90', care a a dus la cunoștință oamenilor despre gravitatea SIDA.

fumatul, droguri

Brandul italian de haine, Nolita: Această imagine apărea la începutul evenimentelor fashion de la paris și Milano, pentru a ataca obsesia în această industrie de a fi cât mai slab.

publicitate socanta, problemele omenirii

publicitate socanta, violenta

droguri, publicitate socanta

Campanie inițiată de Guvernul din Singapore, iar prin această imagine se arată că fumatul transformă oamenii în zombi.

problemele omenirii, violenta

Campanie de responsabilizare a pietonilor, în Brazilia.

violenta, publicitate socanta

violenta, fumatul

(Italia, 2009)

violenta, publicitate socanta

sursa

0