20 + 2 Idei geniale de publicitate out-door. Iată cum se promovează marile companii
După cum se știe de mult timp, publicitatea exterioară are un impact major asupra societății. Aceasta este văzută de un număr considerabil de persoane – clienți sau potențial clienți, astfel generând o cerere mai mare.
Oamenii de publicitate creativi, lucrările cărora le veți vedea în continuare, aleg să amplaseze logo-urile companiilor pentru care lucrează în cele mai neobișnuite locuri, astfel încât să atragă cât mai mult privirile.
Publicitate într-un vagon al metroului din Seul.
Cafea gratuită de la McDonald’s.
- Reclama ceaiului natural din ierburi.
- Publicitatea unei școli muzicale.
- Panourile publicitare ale WWF.
- Publicitatea unui atelier de haine în forma unei bobine de ață.
- Publicitatea filmului „Alisa în țara minunilor”
- Rechizite de birou.
- Producte alimentare proaspete și naturale.
- Deschiderea sezonului teatral.
- Treptele care cântă
- Este timpul să te coafezi?
- Publicitatea ecologică Adidas.
- Mobila IKEA într-o subterană de la Paris
- În grădina zoologică a apărut o girafă
- Nu aruncați guma de mestecat la nimereală
- Balcoanele-cutii IKEA.
- Publicitatea realistă a grădinii zoologică.