Top 10 cele mai absurde opţiuni de tunning făcute unor maşini
Lumea luxului uneori poate cădea în absurd, astfel încât multimilionarii excentrici cu case şi proprietăţi încearcă să spargă barierele cotidiene. Există unele mărci care se dedică satisfacerii acestui gust pentru lucrurile mai puţin ordinare, dar, de asemenea, există mărci comerciale care fac eforturi şi oferă echipament opţional destul de absurd.
Acestea sunt cele zece opţiuni cele mai absurde pe care le poţi cumpăra pentru maşina ta de lux:
10. Vază de flori pentru Volkswagen Beetle
Chiar dacă ştim că nu este vorba despre o maşină de lux, nu putem să nu includem micul Beetle şi vaza sa. De fapt, marca încerca anterior să ajungă la publicul masculin, dar se pare că prima generaţie a maşinii Bettle, fără îndoială, este orientată mai mult spre un public feminin datorită acestui mic detaliu. Aceasta a fost prima dată când s-a încercat personalizarea unei maşini, pe lângă aspectul său exterior. Dacă ai un Beetle de prima generaţie şi nu are vază, o poţi achiziţiona de pe internet.
9. Faruri cu cristale Swarovski la Mercedes-Benz
Noul Clase S coupé înlocuieşte gigantul CL. Acesta are un design foarte atractiv, linii elegante şi sportive, dar printre opţiuni mai sunt şi farurile LED cu cristale de tip Swarovski. Chiar dacă acestea oferă o mai mare vizibilitate farurilor şi o mai bună calitate iluminării, totuşi cristalele transformă maşina într-o opţiune, pur şi simplu, pretenţioasă.
8. Granit pentru interiorul maşinii Mercedes-Benz
În timp ce mărcile Bentley şi Rolls-Royce se preocupă pentru a găsi obiecte preţioase, Mercedes a mers mult mai înainte cu programul "Design" care permite clienţilor să aleagă granitul pentru a decora interiorul maşinii lor. Această opţiune costă în jur de 2500 de dolari.
7. Livrarea specială pentru Porsche, Volkswagen şi BMW
Atunci când cumperi o maşină obişnuită, cel mai normal mod este să o cumperi de la agenţie. Însă pentru unele persoane acest lucru pare de-a dreptul ordinar. Astfel, Porsche, Volkswagen şi BMW au un program special. În cazul maşinii Porsche, clientul o poate cumpăra direct de la uzinele Stuttgart sau Leipzig, în funcţie de modelul achiziţionat. Pentru Volkswagen, aplică doar Phaeton şi poţi participa la producerea propriei maşini în fabrica transparentă din Dresda, Germania, de unde este livrat automobilul odată ce a fost asamblat. În final, BMW a creat BMW Welt, punctul central al tuturor mărcilor BMW, un loc dedicat pentru toţi cei care vor să înţeleagă ce presupune marca respectivă.
6. Spiritul extazului pentru Rolls-Royce de aur
Chiar dacă Rolls-Royce deja este considerat o maşină model, totuşi unii oameni doresc să depăşească acest lucru. Se realizează uşor – speli maşina în aur. În aşa mod, nu va rămâne nicio îndoială că proprietarul maşinii are o poziţie financiară bună.
5. Ventilatoare de aer condiţionat căptuşite cu piele
Pe piaţa auto, pielea este un element foarte important, doarece oferă o cale concretă care justifică preţul, iar aroma inundă interiorul şi oferă o notă distinctivă pentru fiecare brand. Mărci precum Porsche, Ferrari, BMW, Infiniti şi Maserati pot livra maşini cu ventilatoare căptuşite cu blană pentru a se potrivi oricărui interior.
4. Caroserie acoperită cu fibre de carbon
Aceasta reprezintă ultima tendinţă în moda auto. Mai mult, dacă doriţi să păstraţi desenul şi să expuneţi materialul, va trebui să plătiţi suplimentar. Pentru Pagani Huayra aveţi nevoie de 150 de mii de dolari, echivalentul preţului unui Porsche 911. Alte mărci cum ar Bugatti folosesc fibre de carbon albastru pe care sunt încrustate materiale din aur.
3. Lumini Starlight pe plafonul maşinii Rolls-Royce
Una dintre mărcile cele mai exclusive, Rolls-Royce, contează acum şi pe opţiunea acoperirii plafonului cu lumini distribuite uniform pentru a crea impresia unui cer înstelat. Chiar dacă pare ridicolă această idee, şi marca Opel a adoptat-o şi a făcut-o disponibilă maşinii Adam.
2. Motors Lycan Hypersports
Chiar dacă este abia un concept, se presupune că va fi maşina cea mai scumpă din lume, mai mult decât Aston One-77 şi Bugatti Veyron, cu un preţ de 2,4 milioane de euro. Motorul este capitonat cu diamante şi fire din aur. De asemenea, dacă clientul doreşte, acestea pot fi schimbate cu rubine, safire şi smaralde.
1. Blindare şi accesorii din aur pentru Rolls-Royce
Un ultramilionar din Orientul de Mijloc a cerut un Rolls-Royce Phantom EWB blindat cu practic toate armele (suportă şi împuşcături, aruncă grenade) şi cu detalii din aur pe toate părţile. Adică 150 de kilograme de aur de 18 carate au fost folosite pentru interiorul şi exteriorul maşinii. Stăpânul a trebuit să scoată din buzunare 8,2 milioane de dolari.
sursa