1584

Cea mai simplă metodă de a testa textele publicitare scrise de dvs. aferent eficacităţii lor de vânzare

Cea mai simplă metodă de a testa textele publicitare scrise de dvs. aferent eficacităţii lor de vânzare
 
Oricine se gândeşte aferent scrierii primului text publicitar la un produs (serviciu), consideră că simultan cu finisarea textului, dispar deasemenea toate dificultățile publicitare. Dar fiecare care a avut o şansă de a finisa cel puţin un material de marketing (indiferent de format) este conştient de faptul că finisarea textului înseamnă doar începutul publicităţii şi marketingului...
 
Iar prima provocare cu care se confruntă copywriterul, după finisarea lucrărilor aferent materialului publicitar este de a testa capodopera în procesul vânzării și eficienţei reale.
 
Continuare: http://www.ournet.info/2012/06/cea-mai-simpla-metoda-de-testa-textele.html
0